Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2011 09:00 - Петък е...
Автор: petak Категория: Забавление   
Прочетен: 3508 Коментари: 4 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Здравейте Приятели,

 

Бира бира, ама ако искате да не ви нападат комарите пийте нещо друго /странното начало има обяснение по-надолу и е свързано с коментар от миналият петък – наздраве христо/.

 image

Да поохладим купона с няколко вица.

 

Радио Ереван забравихме ...

 

Въпрос към Радио Ереван:
- Какво се казва на човек, когато спре да пие?
Радиото отговаря:
- Лека му пръст!

 

Я и един за Катя:

 

- Защо Катя не се е оженила още?
- Защото чака мъжа на мечтите си.
- И какъв е той?
- Ами някой, който ще се навие да се ожени за нея.

 

Един о Съветско време

 

В щаба на руските ракетни войски влиза началникът…
- Господа офицери, дойде заповед за съкращаване на щатовете с 10%. Разбирате ли какво означава това?
- Да…
- А сега подробностите: Смятам, че трябва да започнем с Тексас, Флорида, Алабама...

 

И един за Байтошово време

 

По бай Тошово време викат някакъв работник на обяснение в ДС:
- Ти защо редовно получаваш колети и писма от Израел?
- Ами по време на войната крих един евреин от немците у нас в мазето, и сега ми е много благодарен и ми праща това-онова.
- Как може така бе, другарю! Да си кореспондирате с тая гадна капиталистическа страна! Вие за бъдещето си мислите ли?
- Да, мисля. Сега крия един китаец.

 

За съобразителвите гениколози:

 

При гинеколога: 
- Докторе, родих бебе със сини очи като германец, с руса коса като чех, с тъмна кожа като арабин, със свити очи като японец, с голямо чело като англичани и се чудя от кого съм забременяла! 
- Ами от Организацията на обединените нации!

 

Комарите налитат на бира

Учени установиха, че комарите нападат с 15 процента повече почитателите на пивото. Хората, които обичат да пият бира на открито вечер, е по-добре първо да се напръскат с репелент. Френски учени установиха, че комарите нападат с 15 процента повече почитателите на пивото, съобщи Daily Mail, цитиран от БТА. Най-вероятно миризмата и промените в дъха, предизвикани от бирата, привличат комарите. Възможно е също насекомите вече да свързват миризмата с намалени защитни реакции на жертвите. Учените от Монпелие са проверили теорията си с 2500 комара Anopheles gambiae и 25 доброволци в Буркино Фасо. Те са пили по литър местна бира, а след това учените са следили колко комара нападат тях и колко други примамки. Учените се надяват откритието им да помогне в борбата срещу маларията.

Давайте китарата малко да пораздразним комишите:

Аз живея за любов, 
вечно тъй усамотена, 
че продадена любов 
сърцето ми разби.

И макар шега за вас 
в тая нощ опиянена, 
сякаш влюбена съм аз, 
забравила скръбта.

Недей ме пита коя съм 
в тъмната нощ, 
при теб честита ще съм 
сал до зори.

Аз живея за любов, 
вечно тъй усамотена, 
че продадена любов 
сърцето ми разби.

http://vbox7.com/play:cc2eef53 – един от вариантите.

 

 

Вместо история за казармата казармен виц:

 

Пенсиониран полковник бил много щастлив да срещне по улиците на малкото градче своя някогашен адютант. И тъй като търсел прислужник, веднага му предложил работа: 

- Ти добре се справяше навремето и задълженията ти ще бъдат същите както в армията. 

Бившият адютант се съгласил и му било наредено да събуди полковника в осем часа на другия ден.

Точно в осем той се втурвал в стаята на господаря, разтърсил го няколко пъти, докато го събуди, а след това се обърнал към жена му: 

- А ти, малката бързо се прибирай в селото

 

И един бонус:

 

Командирът на ротата подава команда за атака. Всички войници се впускат напред с възгласи "Ура!", само един търчи в обратната посока и също вика "Ура!" 

- Стой! - изкрещял му командирът. - Ти къде хукна, шубе тъпо! 
- Господин командир, аз не съм шубе! Просто имам тактически план - ще обиколя земното кълбо и ще ги нападна в тил

 

 

Наздраве!



Тагове:   петък,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nicodima - А прочете ли изследването на учени от Танзания / сериозно! / : ))), че
15.07.2011 09:13
комарите бягали от миризмата на мръсни чорапи. Значи - пийте бира само ако чорапите ви са мръсни! : )
Ето как се раждат откритията! : ))
цитирай
2. yotovava - Не е вярно това с комарите,
15.07.2011 12:29
аз не пия нищо, а ме хапят като освирепели :))))))))))))))))))))))

Поздрави
Валя
цитирай
3. petak - Валя,
15.07.2011 12:54
пробвай номера с чорапите. Ние лятото пием по джапанки, но това с чорапите ще го пробваме.
цитирай
4. hristo27 - Влез в басейна и се потопи до шията. ...
15.07.2011 15:19
Влез в басейна и се потопи до шията. Пий си бирата и комарите ще си умрат на мъка, че не могат да те захапят! :))) :))) :)))
Наздраве с бира и пържени картофки!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: petak
Категория: Забавление
Прочетен: 1015883
Постинги: 184
Коментари: 975
Гласове: 18737
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930