Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2012 09:00 - Петък е...
Автор: petak Категория: Забавление   
Прочетен: 6251 Коментари: 12 Гласове:
48



 Здравейте Приятели,

 

А честит ви февруари вчера имахме празник, а жените се оправдаха с това, че всеки петък се събираме и няма да ни водят на ресторант. Ние си мълчим стискаме зъби и чакаме 8-ми март и той се пада един ден преди петъка.

image
Да подгреем купона с няколко вица.

Да не забравяме нашите съседи еврейте:


- Абе, Моше, защо евреите все отговаряте на въпроса с въпрос?
- Защо питаш?

 

За традициите в образованието:

 

- Тате, днес учителят ме накара да намеря най-малкото общо кратно...
- Не може да бъде. Търсеха го още по мое време. Нима не са го намерили вече?


Един от нашите:

При лекар.
- Пиете ли?
- Само при тържествени случаи, докторе!
- Това, кога е?
- Когато има нещо за пиене...


Да не забравим блондинките:


Блондинка на перона пита началник-гарата:
- А машинистът дали знае добре пътя?

За хлапетата с късмет:

Две хлапета си говорят. Едното пита другото:
- Пешо, ти кога си роден, бе?
- На 29-ти февруари.
- Егати късмета си имал, че е било високосна година, а иначе е можело и да не се родиш.

Ех тези инструктори:

Тежка автомобилна катастрофа. Край две смачкани коли разярен инструктор бие циганин:
- И следващият път като ти казвам "свий" - ще завиваш, а няма да ми бъркаш по джобовете!!!


Ех тези катаджии:


Мъж си купил ново БМВ и го подкарал с висока скорост. След малко обаче забелязал преследващата го полицейска кола с включена червена лампа. Шофьорът си казал „Аз съм с БМВ, няма начин да ме стигне“ и ускорил още повече. След няколко минути преследване обаче решил, че така си влошава положението, отбил встрани и спрял. Полицаят приближил и казал:

- Добрее. Днес имах тежък ден, края на смяната ми е, освен това е петък, 13-ти. Не ми се пишат разни актове и фишове, така че ако ми дадеш за превишената ти скорост добро обяснение, каквото не съм чувал досега, те пускам да си ходиш.

Шофьорът помислил и казал:

- Предната седмица жена ми избяга с един полицай. Уплаших се да не би да ме гони, за да ми я върне.

Полицаят казал:

- Приятна събота и неделя!


Сега малко „по-сериозно” да обсъдин абсурдите на ежедневието ни и не само на нашето:

 

Учени установиха защо чашата с вино трябва да се разклаща

 

Специалистите по флуиди отдавна знаят, че виното увлича кислорода от въздуха и засилва аромата си, но не знаеха как точно се смесват течността и кислородът

Любителите на виното, които разклащат чашата си в кръг, използват физиката на технологията на вълните, за да освободят аромата, обявиха швейцарски учени, цитирани от DAily Telegraph. За да разкрие загадките на процеса, който позволява на познавачите да се наслаждават на аромата на виното, д-р Мохамед Фархад от Швейцарския федерален технологичен институт изследва вълните, генерирани по вътрешния ръб на чашата. Физиците наричат този процес прозаично - "орбитално разклащане". Специалистите по флуидите отдавна знаят, че той разбива движещата се течност, увлича в нея кислород от въздуха и засилва аромата. Това, което не знаеха, беше как точно се смесват течността и кислородът, пише БТА. "При движението на вълната по стената на чашата течността се измества напред-назад от дъното към върха и от центъра към периферията. Този помпащ механизъм, предизвикан от вълната, е по-изразен край свободната повърхност и близо до стената и това засилва смесването", обясни д-р Фархад. Той установи също, че за "дадена форма на чашата смесването и насищането с кислород могат да бъдат оптимизирани с подходящ избор на диаметъра на клатене и скоростта на въртене". Интуитивното и ефикасно движение от разклащането на виното е вдъхновило инженери в областта на биофармацевтиката, подчерта д-р Фархад. Те слагат клетъчни култури в големи цилиндрични контейнери - биореактори, които се разклащат по подобен начин като чаша вино.

Нашият коментар: Клатиш не клатиш /чашата с вино не жената/ на едно място отива заедно с мезето.


Да видим къде е китарата:

 

В тая стара кръчма,
на тая стара маса
стояхме двама с тебе, 
чак до сутринта.
Пр. Ти ми галеше косите 
аз, целувах ти очите, 
чак до сутринта.

Знам, че ме обичаш ти, 
но ти пречи гордостта, 
чуй ме мила, разбери
и стани моя жена
Пр.

В тази стара къща,
на тази стара спалня 
лежахме двама ние с тебе, 
чак до сутринта.
Пр....

В тази стара плевня, 
на тази мокра слама 
лежахме двама с тебе, 
чак до сутринта.
Пр....

Отлита самолета
с него отлиташ ти, 
изчезнаха безследно 
нашите скъпи дни. 
Пр....

http://vbox7.com/play:b46cf655 – как я карат другите.

 

Вместо история за казармата казармен виц:

- Ще дойде време, когато в армията ще служат само жени.
- Това е невъзможно! Армията не може да се състои само от командири...


И един бонус:


В казармата старшината казва на войниците:
- Нека всички олигофрени да дойдат тук отпред.
Никой не идва и старшината повтаря заповедта. Тогава редник Иванов пристъпва напред.
- Редник, защо заставаш при мен отпред? - опитва се да го подразни старшината.
- Ами, стана ми мъчно, че вие сте единственият олигофрен тук, та дойдох да ви правя компания…


Наздраве!

 



Тагове:   петък,


Гласувай:
48



Следващ постинг
Предишен постинг

1. landing - Здрасти, Петък!
03.02.2012 09:26
Много хубави постинги пускаш. Тъй като си специалист и явен професионалист, би ли ми отговорил на един въпрос? Нормално ли е в петък сутрин, в работна обстановка, на улегнала жена, почти не употребяваща алкохол, мислите й да са обзети от неистово желание за пиене на ракия, повтарям, ракия, със салата и мезе? И съответните изводи- Е ли тази жена един латентен скрит алкохолик (щото на кой му се пие сутрин), и дали блогърът Петък, използва скрити методи на внушения посредством картинки с незнайна цел? Благодаря предварително!
цитирай
2. mt46 - Здравей, Петък!
03.02.2012 10:03
Някои пият при тържествени случаи, други - от сутрин до вечер... :)
Алкохолиците са без почивен ден, не се влияят от реклами, не са претенциозни към марката... Не им завиждам...
цитирай
3. kite333 - :))
03.02.2012 16:21
До следващия петък с усмивки.
цитирай
4. bojo12345 - Наздраве:))))
03.02.2012 16:34
За да се свикне по-лесно с концентратите:
І - почваш да ги пиеш разредени с малко вода;
ІІ- след това - без вода;
ІІІ- и накрая - вместо вода :))))))
цитирай
5. hristo27 - На тази страхотна маса първата дума ...
03.02.2012 17:09
На тази страхотна маса първата дума трябва да е НАЗДРАВЕ!
цитирай
6. rainas - Наздраве,
03.02.2012 17:21
и от нашата "маса".
цитирай
7. dolsineq - Наздраве. . . припи ми се обикнов...
03.02.2012 18:06
Наздраве... припи ми се обикновенна лимонада...:)))))))
цитирай
8. ketcakuatl - НА ХАИРЛИЯ ДА Е
03.02.2012 19:17
Който не виде дънце, да не види слънце, наздраве:)))))
цитирай
9. 4aiotgluhar4e - Божеее, как хората си карали пет...
03.02.2012 22:26
Божеее, как хората си карали петъците! От наздраве на наздраве :)
Хайде наздраве и от мен :)))
цитирай
10. magicktarot - Наздраве и от мен1 Петък! :)))
04.02.2012 00:27
Най-ме изкефи най-малкото общо кратно, дето още го търсят! :))))
цитирай
11. pevetsa - Ехeeeeeeee, петък, пълна маса и ...
04.02.2012 09:24
Ехeeeeeeee, петък, пълна маса и добри приятели, СПОЛАЙ ТИ!
А моят командир още спи с редниците, а ефрейторът ти казва и днес е време за ... НАЗДРАВЕЕЕЕЕЕЕЕЕ :)))))
цитирай
12. cinderellathespy - :))))
05.02.2012 20:51
Чак днес - в неделя вечер ми остана време да прочета спокойно петъчните новини!
Песничката за старата кръчма определено ме усмихна, но твоя текст е мноооого по-свеж! Как ли би звучал като песничка?:)))
Виното продължавам да го пия без да разклащам чашата, никога не съм слушала учените!:)))
Вицовете - моя фаворит е този за катаджията, какво да кажа - горко му на полицая, с когото жената на героя водач е избягала, но какво да се прави - човек "от късмета си" не може да избяга!:)))
Споменати са празници (02.02.), така че по тоя повод едно парче поздрав от мен : http://www.youtube.com/watch?v=XtAla1OMHzM&feature=related
Хайде успешна нова седмица и до следващия петък!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: petak
Категория: Забавление
Прочетен: 1015839
Постинги: 184
Коментари: 975
Гласове: 18737
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930