Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2013 12:05 - Петък е...
Автор: petak Категория: Забавление   
Прочетен: 6445 Коментари: 5 Гласове:
33


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Здравейте Приятели,

 

Най-важното в една връзка е... възелът!

 

Времето застудява, но това не значи, че няма да постоплим сърцата си. Продължаваме серията снимки спомени от лятото.

image

Днес групата ни ви препоръчва едно страхотно мезе –

http://vsickinamasata.blog.bg/recepti/2013/08/22/meksikanska-salata.1141777


Да подгреем купона с няколко вица.

 

 

- Как да те позная?
- Ще бъда с дънки, висока съм 165 см и тежа 54 кг.....
- Добре, аз съм със светло яке ще нося кантар и рулетка.

 

- Докторе, боли ме черният дроб!
- Покажете си езика!
- Абе, докторе, казах ви че ме боли черният дроб!!
- Покажете си езика!
- Докторе, шегувате ли се?!
- Добре тогава, покажете си черния дроб...


Силно почерпен мъж се прибира вкъщи,
като води и русо дългокрако гадже.
Отваря жена му:
- Какво правиш бе, пияницо?
- Жена, ако си мой човек, ще кажеш, че си ми сестра...

 

(Разговор по мобилен телефон) 
- Здрасти, как е? 
- Извинявай, но съм много зает, не мога да говоря. 
- А, какво правиш? 
- Изпълнявам съпружеският дълг. 
- Ама ти не си женен! 
- Изпълнявам чужд.

 

- Иванчо, как е множествено число на дърво?
- Дъски, госпожо.

 

Прибира се мъжът вкъщи и на входа го посреща разплаканата съпруга: 
– Мили, току-що котката изяде котлета, който бях приготвила... 
– Успокой се скъпа, ще ти купя друга котка!

 

При ветеринаря:
- Докторе, конят ми понякога ходи нормално, а понякога куца - какво да го правя?
- Хващаш го когато ходи нормално и го продаваш!

 

- Вие сте толкова очарователна! За какъв малък дефект споменавахте в обявата за запознанства? 
- Той сега е на училище.

 

 

 

 

Сега малко „по-сериозно” да обсъдим абсурдите на ежедневието ни и не само на нашето:

 

 

Хайде на бирена СПА терапия в Чехия! 

 

Какво може да бъде по-хубаво от халба чешко пенливо пиво? Отговорът е - цяла вана, пълна с бира! СПА хотел в чешкото градче Ходова Плана привлича хиляди туристи от цял свят с нестандартната услуга, която предлага – бирена терапия. СПА процедурата включва вана, пълна с тонизираща смес от билки, една част топла минерална вода и една част тъмна бира, произведена от местната пивоварна „Ходовар”. Лечебната течност се разбърква от служител на хотела, чиято цел е да направи мека и приятна пяна. Макар и да не е научно потвърдено, от СПА хотела твърдят, че тяхната бирена терапия има полезен ефект върху кожата, косата и ноктите и освен това води до подобряване на кръвообращението в тялото. Прекарването на около 20 минути във ваната с пенлива кехлибарена течност струва 33 долара. Резервации за СПА хотела се правят предварително, тъй като обикновено местата в него са напълно заети.

 

Нашият коментар: А вие бихте ли ползвали подобна услуга? Разбира се още довечера.

 

 

Да видим къде е китарата:

 

 

Само ти, сърце, си ми приятел, 
само ти не ми изневери. 
И макар да си бедно и страдаш, 
като мене твърдо бъди! 

Недей да плачеш, недей да страдаш, 
недей да пълниш със сълзи очи, 
не се измъчвай, не се погубвай, 
заради една жена! 

Щом животът играй, и аз ще играя, 
който люби, той ще спечели 
и дано на света се намери 
едно сърце мен да залюби! 

Недей да плачеш, недей да страдаш, 
недей да пълниш със сълзи очи, 
не се измъчвай, не се погубвай, 
заради една любов! 

Вместо история за казармата казармен виц:

 

 

Чуждестранен турист пристига в Одеса и се спира пред внушителен паметник. Пита един минувач:
- На кого е този паметник?
- На незнайния воин Борис Абрамович Березовски.
- Че като му знаете и трите имена, какво му е незнайното?
- Не се знае дали е бил воин.

 

 

И един бонус:

 

 

По време на проверка войниците се оплакват:
- В чорбата има камъчета!
- Що за оплаквания? - сопва се капитанът. - Вие сте тук, за да служите на родината!
- Да, но не за да я ядем…

 

 

 

 

Наздраве!





Тагове:   петък,


Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rainas - Здравейте компанията,
04.10.2013 19:32
- Какво се получава от кръстоската ма мечка и далматинец?
- Панда.

Наздраве!
цитирай
2. leonleonovpom - Поздравления! Както винаги, ...
04.10.2013 21:01
Поздравления!
Както винаги, невероятен петъчен, хубав коктеил с всичко от смешно до сериозно!
цитирай
3. makont - Една усмивка и от мен:
04.10.2013 21:28
Старшина командва взвод войници:
- Ходом, марш! Раз, два… раз, два…
Покрай него минава петгодишно хлапе и му казва:
- Ей, чичо, а пък аз мога да броя до десет!
Хубав уикенд!
цитирай
4. анонимен - Вицовете са страхотни.
04.10.2013 22:26
Вицовете са страхотни.
цитирай
5. qbylkovcvqt - :))) Наздраве!!!!!!!!!
04.10.2013 22:30
:))) Наздраве!!!!!!!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: petak
Категория: Забавление
Прочетен: 1015115
Постинги: 184
Коментари: 975
Гласове: 18737
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930