Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2012 12:05 - Петък е...
Автор: petak Категория: Забавление   
Прочетен: 2232 Коментари: 2 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Здравейте Приятели,

 

В спора на женската и мъжката логика се ражда детската.

На шега на майтап зимата си идва.

 image

Да подгреем купона с няколко вица.

 

Трябва да се уточни:

Син пита баща си:
- Тате, защо имаш такъв голям корем? От бира ли?
Бащата:
- Не, синко, за бира!

Спокойни мъже:

В киното жена се оплаква на съпруга си:
- Мъжът отляво ми пуска ръка!
- Не се нервирай! Като светнат лампите, ще те остави на мира.

Преспивна песен:

Детенце не иска да заспи. Майката пита бащата:
- Може би трябва да му изпея нещо?
- Защо веднага, скъпа? - отговаря мъжът. - Опитай първо с добро!

Купон да има:

По време на сватбена церемония:
- Съгласен ли сте да се ожените за тази жена?
- Не.
- А за тази?

Един за най-малката блондинка:

- Защо плачеш, момиченце?
- Изкопах си такава хубава дупка в пясъка, а сега не мога да си я занеса вкъщи...

Един от нашите:

Мъжът се прибира рано сутринта и казва:
- С-с-скъпа! Ама ни-ни-к-к-ога няма да се с-с-сетиш къде бях!
- Ще се сетя. Но нека по-напред чуем твоята версия.

И отново:

Мъжът се връща отново пиян. Жената:
- Избирай - или мене или водката!
Мъжът я поглежда изпод вежди:
- За колко водка става въпрос?

Първо да питаме:

Звъни телефона.
- Ало... А, такова, Ленчето, може ли?
- Тя не е вкъщи.
- Знам, че не е вкъщи, тя е при мене, просто питам: може ли?

Сега малко „по-сериозно” да обсъдин абсурдите на ежедневието ни и не само на нашето:

Жена от Сингапур прекарала последните 30 месеца в тоалетната.

58-годишната Ми Ян Лъун седнала на тоалетната чиния на 25.03.2009 година и оттогава прекарала времето си там. За тези 900 дни тя допуснала до себе си единствено своя съпруг и син. Нейният мъж й носел храна, като Лъун консумирала основно хляб, кашички и бисквити. За този период в тоалетната тя се изкъпала едва 18 пъти. Жената имала усещането, че има някаква свръхестествена сила, която я притиска към тоалетната. Тя не може да си обясни манията да седи върху тоалетната чиния. Често в съзнанието й изплувала картинката, че ако излезе оттам, хората ще започнат да я замерват с камъни. 900 дни след началото на нейния живот в тоалетната, семейството й решило, че е време да потърсят медицинска помощ и в момента жената е в болница, където лекува психическото си състояние.

 Нашият коментар: Бая бира е изпила милата.

 Да видим къде е китарата:

 Аз живея за любов,
вечно тъй усамотена,
че продадена любов
сърцето ми разби.

И макар шега за вас
в тая нощ опиянена,
сякаш влюбена съм аз,
забравила скръбта.

Недей ме пита коя съм
в тъмната нощ,
при теб честита ще съм
сал до зори.

Аз живея за любов,
вечно тъй усамотена,
че продадена любов
сърцето ми разби.

 http://vbox7.com/play:1374ed69 – ето как я карат професионалистите

 Вместо история за казармата казармен виц:

 - Старшина, вие ни казахте, че това е патешки пастет, а в пастета няма и следа от патици!

- Редник, вие опитвали ли сте войнишки сухар?
- Да, разбира се!
- А да сте намирали вътре войник?

 И един бонус:

 Военна комисия, кабинета на хирурга. В кабинета се намира доктор и няколко млади студентки в медицинския институт. По едно време викат доктора на телефона. Той оставя една от студентките да го замества. Влиза един от донаборниците.

Изчервена студенката му казва:

- Свалете си гащите!

Сваля ги той. В момента, в който бъдещата лекарка го докосва по оная работа и тя щръква.

Студентката:
- Колежке, донесете ми моля една мокра кърпа!…

Това продължава няколко пъти. Накрая донаборника не издържа и вика:
- Абе, аз тука на донаборна комисия ли съм дошъл или да ви суша мокрите кърпи, бе?

 Наздраве!

 



Тагове:   петък,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Весел петък, Иво! ;)
16.11.2012 14:22
И усмихнат уикенд! Да ви е сладко и наздраве!
цитирай
2. hristo27 - Това, в по-малките чаши, огнена ...
16.11.2012 15:59
Това, в по-малките чаши, огнена вода ли е? :)))
НАЗДРАВЕ на всички!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: petak
Категория: Забавление
Прочетен: 1012470
Постинги: 184
Коментари: 975
Гласове: 18737
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031