Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2012 12:05 - Петък е...
Автор: petak Категория: Забавление   
Прочетен: 8270 Коментари: 13 Гласове:
48


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Здравейте Приятели,

 

 

Жените също могат да програмират. За това мъжете им купуват перални.

 

 

Зимата си идва, сега като е по-студено всичко си върви. Виното е готово и се точи съблазнително.

 

 image

Да подгреем купона с няколко вица.

 

 

Майката май по-добра от дъщерята:

 

 

Гаджето на младо момиче му подарява обици. Момичето не знае как да обясни на майка си от къде ги е взели и като се прибира казва:

-   Мамо виж какви обици си намерих на улицата.

-   Ех, ама си глупава….аз на твоите години кожени палта намирах.

 

 

Усетила се милата, ама късно:

 

 

-  Скъпи вярваш ли, че щастието не е в парите?

-  Да.

-  Тогава ние трябва да сме най-щастливото семейство.

 

 

Има го и това в живота:

 

 

На конкурс за секретарки влиза прекрасна млада дама. Директора без да я попита нищо въодушевено казва:

-  Приета сте!... А сега ще се потрудите ли за малко повишение .

 

 

По-добре да умреш от СПИН отколкото от диярия:

 

 

-  О-оо, наборе къде се губиш?

-  Бях две години в затвора за изнасилване.

-  На твоите 77 години?

-  Бях толкова поласкан, че веднага си признах.

 

 

Милия той:

 

 

В театъра между продуцента и режисьора:

-  Навън сигурно дъжда се е усилил.

-  Защо мислиш така?

-  Вече мина цял час, а никой от зрителите не си е тръгнал.

 

 

Струва си да се замислим:

Попитали един бръснар осъден на смърт:
- Какво е последното ти желание?
- Позволете ми да обръсна прокурора! - отговорил подсъдимия

 

 

Пак забравихме Иванчо:

 

 



Иванчо пита баща си какво е това де юре и де факто. Бащата повиква майката и сестрата и ги пита:

- Един арабин-бизнесмен дава по 1000 долара да прекарате с него две вечери. Ще отидете ли?

- Да, разбира се - отговарят и двете.

Бащата обяснява след това:

- Де юре, Иванчо трябва да имаме 2000 долара, а де факто - две курви.

 

 

Студентски неволи:

 

 



Изпит по наказателно право в Софийския университет. Професорът пита:
- Въпрос за отличен - как се казвам?
Гробно мълчание сред студентите.
- Въпрос за много добър - какъв цвят е учебникът?
Пълно мълчание.
- Въпрос за добър - по какво сте на изпит?
От задните банки се чува приглушен шепот:
- Един лесен въпрос не зададе до сега!

 

 

Сега малко „по-сериозно” да обсъдин абсурдите на ежедневието ни и не само на нашето:

Животът на мъжете бил по-интересен

Британки се оплакват – от работа и задачи вкъщи нямат време за живот

 

 

Мъжете живеят по-интересен и забавен живот в сравнение с жените. 35 на сто от анкетираните англичанки оценяват съществуването си като безинтересно. Те се оплакват, че денят им минава между клещите на пълния работен ден, отглеждането на децата и домакинските задължения. 75 на сто от запитаните са на мнение, че представителите на силния пол живеят много по-забавно, защото вкъщи не ги очакват тегобите на домакинската работа.  Половината от британките пък са убедени, че партньорите им са по-щастливи и заради факта, че не обръщали внимание на това какво мислят другите за тях. Според 39% от анкетираните социалният живот на мъжете е по-богат и поради тази причина те по-рядко скучаят. Повечето британки признават, че са прекалено срамежливи, за да иницират излизане или голяма веселба. Само 17 на сто от запитаните били убедени, че са по-забавни и интересни от партньорите си от мъжки пол. 

 

 

Нашият коментар: Ех тези британски мъже направо да им завидиш.

 

 

Да видим къде е китарата:

 

 

Кажи, кажи, малай моме
Знаеш ли мрежи да плетеш
И във мрежите си, малай моме,
Моето сърце да оплетеш?
И във мрежите си, малай моме
Моето сърце да оплетеш?

Зная, зная, бедни ми рибарю,
Зная мрежи да плета.
И във мрежите си бедни ми рибарю,
Твоето сърце ще оплета.
И в мрежите си, бедни ми рибарю
Две сърца в едно ще оплета.

Любил съм, но любов нямах
И нивга влюбен аз не бях.
Но аз искам, искам да живея
В радост, щастие и любов.
Но аз искам, искам да живея
В радост, щастие и любов.

http://vbox7.com/play:b480b13c – Ето как я карат професионалистите.

 

 

 

 

Вместо история за казармата казармен виц:

 

 

Командващият армията поканва офицерите и техните жени в базата на коктейл.
Един от генералите държи реч пред събралите се. Млад лейтенант се обръща към жената до него и казва:
- Каква глупсти ги дрънка този глупак, а?
Жената обръща червеното си от гняв лице към него с думите:
- Лейтенант, знаете ли коя съм аз?
- Не, госпожо.
- Аз съм жената на този, който нарекохте "глупак".
- Така ли, - казва младият лейтенат твърдо и наперено, - а знаете ли кой съм аз?
- Не, не знам- казва генералската жена.
- Слава богу! - казва лейтенантът и изчезва в тълпата.

 

 

И един бонус:

 

 

Военен се прибира в къщи вечерта и крещи от вратата:
- Жена, след три минути ракията, салатата и вечерята да са на масата!
- А вълшебната думичка?
- Бегом!

 

 

Наздраве!



Тагове:   петък,


Гласувай:
48



Следващ постинг
Предишен постинг

1. brym4ence87 - Весел петък и да ви е сладко ;-))
09.11.2012 12:23
Наздраве на компанията!
цитирай
2. rainas - Ехо този път ще успея за довечера:
09.11.2012 12:31
Запленен от хубостта й, той:
- Удивителна си!
Тя му отговаря иронично:
- Ти пък си въпросителна...

Да сте живи и здрави.
цитирай
3. mt46 - От казармата:
09.11.2012 12:40
- Кой ли ме наказа
да служа на Маказа?...
цитирай
4. rainas - Още един много ми хареса:
09.11.2012 12:50
Мъж застанал пред огледалото и казал:
- Жено, ако членът ми порасне с два сантиметра, ще стана крал!
Жена му го погледнала с ирония:
- А ако ти намалее с два, ще станеш кралица...
Наздраве!
цитирай
5. анонимен - Наздраве за петъка, настроението, приятелите! ;)
09.11.2012 12:57
И един от мен:

Жена се забавлява с войник. Пристига съпругът. Войникът се скрива на балкона.
Стои там час-два, става му студено, и както е по униформа, влиза обратно в
стаята. Съпругът крясва:
- Какво правите тук?!
- Моля запазете спокойствие. Имаше учение, и аз скочих с парашут, но понеже
нямам опит, паднах на вашия балкон.
Жената се преструва на изненадана:
- Но как така?!
- Успокой се, мила! – казва съпругът – вчера у Петрови трима геолози търсеха нефт
в банята…
цитирай
6. hristo27 - - Уважаеми пътници! Екипажът ви ...
09.11.2012 14:23
- Уважаеми пътници! Екипажът ви приветства с "добре дошли" на борда на самолета. В чест на вашата безопасност по време на полета, двамата пилоти вдигат първата си наздравица!


НАЗДРАВЕ!
цитирай
7. djani - Ден като ден,
09.11.2012 15:21
Но за бачкаторите /чиновниците/ идва уикенда и за.баване на всякаква работа...
цитирай
8. makont - Еха, пивко и весело е тук,
09.11.2012 18:35
и мезенце си има и настроение. Петък си е петък. Усмивки и от мен и така цветно да е и през уикенда!
цитирай
9. monaliza121 - Весела почивка!:)
09.11.2012 19:47
Весела почивка!:)
цитирай
10. shaffi - бъди
09.11.2012 21:03
здрав и щастлив!
цитирай
11. tsanynka - И от мене петъчна усмивка:
09.11.2012 21:08
Петък вечерта...Жена се провиква от терасата:"Хееей,няма ли мъже в тоя квартал?"И веднага се чува отговор:"Що ма,да нямаш ракия за изпиване?"
:))
цитирай
12. tsanynka - И нещо специално за тебе:)
09.11.2012 23:08
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=372969389455604&set=a.180531022032776.48102.180523642033514&type=1&theater&notif_t=like
цитирай
13. bojo12345 - Прегледал доктора Айшето ....
10.11.2012 21:08
Дал и рецептата...
- Айше , прегледа мина ,сега плаштай!
- Докторе ,аз нямам пари , но мога да ти пожелая да ти се случи най-хубавото на тоя свят!
- Че , какво пък това най - хубавото?
Ами ,Докторе , да те е.. б..е моят Хасан когато е на три ракии:))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: petak
Категория: Забавление
Прочетен: 1012434
Постинги: 184
Коментари: 975
Гласове: 18737
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031