Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2012 12:05 - Петък е...
Автор: petak Категория: Забавление   
Прочетен: 7640 Коментари: 8 Гласове:
54

Последна промяна: 29.06.2012 12:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Здравейте Приятели,

Който е казал, че щастие с пари не се купува, не е знаел къде да пазарува. 

 

Петров ден е.

Да са живи и здрави всички с това име, тази вечер ще пием за тях. Наздраве Петьо поздрави от цялата група дано и в Англия да се веселите както ние тук. Наздраве и нашият приятел Петьо в Испания, ще пием и за теб едно.

image

 

Да подгреем купона с няколко вица.

Объркали все еднотата:

След мача треньор се кара на футболистите:

- Казах ви да играете така, както никога досега не сте играли! А не все едно никога досега не сте играли!

Логично:

Един влюбен младеж казал на своята любов:

- Ако не се ожениш за мен, ще умра!

Тя отказала да се ожени за него, и той наистина умрял. След 60 години.

Предвидливо:

- Абе, защо излизаш на терасата всеки път жена ти като започне да пее?

- Да не помислят съседите, че я бия.

Объркал боя:

-Какво представлява тайната полиция?

-Сърцето на родината.

-Защо?

-Защото бие, бие, бие...

Човека се пробва:

Младеж отива при бащата на любимото момиче.

- Господине, бих искал да се оженя за вашата дъщеря.

- А говорихте ли с жена ми?

- Да, но ако не възразявате, все пак предпочитам вашата дъщеря.

Какво ли си мислиш:

Жена приказва на мъжа си:

- Скъпи, събуй ми обувките.

- Скъпи, съблечи ми роклята.

- Скъпи, събуй ми чорпогащника.

- Скъпи, махни ми сутиена.

- Скъпи, събуй ми и бикините и никога не ги обличай пак!

Нещо такова:

Теорията е когато се знае всичко, но нищо не работи. Практиката е когато всичко работи, но не се знае защо. Ние съчетаваме теорията с практиката, при което нищо не работи и никой не знае защо!

Наистина кофти:

Доктор пита пациентката си:
- С колко мъже сте имали полови контакти в скоро време?
- Петима.
- Е, не е много.
- Така си е, кофти седмица...

Сега малко „по-сериозно” да обсъдин абсурдите на ежедневието ни и не само на нашето:

Измислиха велосипед за бирени маниаци

Келотото с бъчвичка тежи до 90 кг

Кампанията „Не карай пил“ вече не важи за колоездачите, изкушени от бирата. Предприемчиви канадци измислиха велосипед, на чиято рамка има прикачено бидонче с пиво. Хрумката е на локализираната в Отава компания „Кичисипи биър“, информира ИТАР-ТАСС.  Продуктът „пивосипед“ е бил разработван в продължение на 4 месеца и бе показан на широката публика по време фестивал в най-населената канадска провинция Онтарио. Конструкторите са удължили в известна степен рамката на обикновения велосипед и са монтирали дървена бъчва, в която могат да се поставят бирени кегове с кранове с вместимост 20, 30 или 50 литра. Предвидено охлаждането да става с лед. Над бъчвата е закрепена дъска, на която могат да се поставят халбите. Подобен зареден с бира пивосипед тежи около 90 кг. Той обаче с лекота може да бъде каран от всеки колоездач.  Съсобственикът на фирмата Уил Фиснър признава, че някои идеи са били почерпени от холандците, които отдавна използват товарни велосипеди.

Нашият коментар: За нас четири колелета с бъчонка коняк.

Да видим къде е китарата:

Едно момче от Ню Орлеанс
само остана в нощта
в затвора там на край града
за него свърши света.

Прости ми, майко, аз сгреших,
сгреших във младостта,
ти си майка и ще ми простиш
моя грях и мойта вина.

На нея, майко, ти кажи,
че заминал съм някъде сам,
по-добър от мен ще намери знам,
нека няма в очите сълзи.

О, вие майки, чуйте ме
и пазете своите деца
от деня, във който ще сгрешат,
както аз сгреших в младостта.

О, свят, о, сбогом, слънчев ден,
небе, ветрове и звезди,
любима, забрави за мен
и, майко, ти ми прости.

http://vbox7.com/play:2bc6a5ab66 – Ето как я кярат професионалистите

Вместо история за казармата казармен виц:

Въпрос: Каква е новата бойна тактика на китайците.

Отговор: Да се движат на малки групи от по два милиона.

И един бонус:

Внуче пита дядо си:

- Дядо, ти участвал ли си във войната?

- Да, момчето ми, участвал съм….

- А, там ли ти откъснаха ръката?

- Да, момчето ми, там….

- А, как стана това?

- Като ме водеха да се записвам за доброволец, момчето ми...

Наздраве!



Тагове:   петък,


Гласувай:
54



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Наздраве и весел петък! ;)
29.06.2012 12:17
Ако все пак има проблем с "теорията и практиката, при което нищо не работи и никой не знае защо!'' - мога да помогна ;)))
Хубава виц подборка! ;)
цитирай
2. rainas - Честит Петров ден на всички
29.06.2012 12:31
Жена стои на ръба на балкона на 8-ия етаж и казва на мъжа си:
- Не мога да живея с такъв женкар, пияница и... престани да ме побутваш.

Наздраве.
цитирай
3. qbylkovcvqt - :))) Липсва ти петровското пиле на ...
29.06.2012 14:30
:))) Липсва ти петровското пиле на масата ?! ;)

Честито на празнуващите! Наздраве на всички!
цитирай
4. hristo27 - Пилето вероятно е още на грила и си ...
29.06.2012 17:19
Пилето вероятно е още на грила и си чака реда докато върви аперитива.
цитирай
5. tit - Наздраве!:)))
29.06.2012 17:41
да има бира, пък транспорта ще си дойде от практиката!:))
цитирай
6. brym4ence87 - Весело ;-)
29.06.2012 21:49
Хубави вицове!
цитирай
7. imbe - Наздраве
30.06.2012 00:22
Петъчните вечери се отразяват добре ;] http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/55513
цитирай
8. hristo27 - Наздраве и от мен!
06.07.2012 08:20
Наздраве и от мен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: petak
Категория: Забавление
Прочетен: 1015661
Постинги: 184
Коментари: 975
Гласове: 18737
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930