Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2010 09:00 - Петък е...
Автор: petak Категория: Забавление   
Прочетен: 2358 Коментари: 1 Гласове:
10

Последна промяна: 01.10.2010 15:09


Тази седмица нещо много бързо мина явно кризата отминава и работата набира скорост...Какви ги говоря - ПЕТЪК е на кой му пука за кризата.
Времето взе да се стопля и бирата бавно се прокрадва между твърдото, особенно на морето нищо, че е все още студено.

image
Дали в домашна обстановка или на кръчма купона трябва да е на ниво:
Малко монтьорска тема или който както я възприеме:

Остарял гинеколог му писнала работата и решил да стане автомонтьор. На изпита му се паднало да разглоби и сглоби двигател на кола. След изпита само той имал пълна шестица като комисията дала следното обяснение:

- Вие прекрасно разглобихте и сглобихте двигателя като се вместихте във времето, но нас повече от всичко ни впечатли това, че извършихте всички операции през ауспуха.

Следва за всички загрижени майки:

Майка води сина си на лекар:

- Докторе, погледнете какво му има на пишлето?

Доктора след малко:

- Така-а-а-а, от този момент на пишлето му казваме член и започваме да го лекуваме от сифилис.

И малко еротика разбира се...

- Длъжна съм да ви предупредя, че след четиридесет минути ще се върне мъжът ми!
                 - Но аз нищо не правя!
                 - Именно! А времето лети...

Да обсъдим някоя научна тема например:

Основни видове ракия

 

Съществуват над 10 основни вида ракия, които обаче се срещат със значително повече имена. Приготвената от сливи ракия се нарича сливова, сливовица и шльокавица, тази от грозде е известна като гроздова, гроздовица, грозданка, лозова и мускатова, а ракията, която е приготвена от остатъците от грозде – джиброва и джибровица. Ракията от кайсии е кайсиева, от круши-крушова, от ябълки-ябълкова, от дюли – дюлева, от смокини – смокинова, от череши-черешова, от плодове-плодова, от праскови-прасковена, от маслодайна роза – гюлова. Възможно е да се приготви ракия и с допълнителни добавки – с билки /билкова/, с анасон /анасонлийка/, с орехи /орехова/, с вишни /вишновка/.

 

Някоя стара песен:


Аз живея за любов,
вечно тъй усамотена,
че продадена любов
сърцето ми разби.

И макар шега за вас
в тая нощ опиянена,
сякаш влюбена съм аз,
забравила скръбта.

Недей ме пита коя съм
в тъмната нощ,
при теб честита ще съм
сал до зори.

Аз живея за любов,
вечно тъй усамотена,
че продадена любов
сърцето ми разби.


Темата за казармата може и някой път да я пропуснем, вече 20 години си говорим едни и същи глупости.





Тагове:   петък,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Бира
26.04.2010 21:42
то бирата си е бира, ама твърдото си е друго.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: petak
Категория: Забавление
Прочетен: 1015668
Постинги: 184
Коментари: 975
Гласове: 18737
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930